نمایشگاه رنگ با حضور چهره‌های مختلف و استقبال کم‌نظیر افتتاح شد + ویدیوی هنرمندان

یغما گلرویی، ماهچهره خلیلی، نرگس محمدی، جواد مولانیا گالری رج

 

نمایشگاه عکس‌های بازیگران و هنرمندان جمعه 2 مهر از ساعت 16 افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی گالری رج، نمایشگاه عکس‌های علی بوستان، ماه‌چهره خلیلی، شیوا طاهری، یغما گلرویی، نرگس محمدی و جواد مولانیا با استقبال کم نظیر مخاطبان هنر دوست روبه‌رو شد. این استقبال که پیش از افتتاح نمایشگاه شروع شده بود تا آخرین دقایق ساعت 20 که پایان کار آن بود ادامه داشت. هنرمندان مختلف، سینماگران، عکاسان و مخاطبان هنردوست از جمله بازدید کنندگان این نمایشگاه بودند.

 

به گفته هدیه میرزاده نمایشگاه گردان این نمایشگاه، "از ابتدا قرار بود یک نمایشگاه پراستقبال برای دومین سالگرد گالری رج برگزار کنیم و این استقبال هم از نظر مخاطبان و هم از نظر فروش آثار رقم خورد. یکی از نکات عجیب برای خود من حضور بیش از چهارصد نفر در یک ساعت اول نمایشگاه بود که چنین امری در روزهای گرم بسیار بی‌سابقه است. به طور معمول همه گالری‌ها با اندک نفراتی در ساعت آغازین مواجه هستند و رفته رفته به تعداد مخاطبان افزوده می‌شود اما این استقبال در نمایشگاه رنگ از اولین لحظات آغاز شد».

 

میرزاده ایده رنگ را از یکی از خاطرات جواد مولانیا هنرمند، بازیگر و مجری تلویزیون گرفت که او در تعریف گپ و گفتی از ناصر تقوایی به این نتیجه رسیده که هنرمندان کشور اغلب از گرفتن عکس هایی که رنگ در آن ملموس باشد هراس دارند و کمتر به سمت عکس های رنگی می روند. ایده رنگ این نمایشگاه را به فضاهای خالی برد. غیاب در این نمایشگاه یکی از تم های مهم را تشکیل می دهد.

 

نمایشگاه رنگ تا ۱۲ مهرماه سال جاری در گالری رج واقع در خیابان بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، شماره ۴، واحد سوم برقرار خواهد بود. ساعت بازدید از گالری در غیر افتتاحیه ۱۵ تا ۱۹ اعلام شده است. گفتنی است گالری شنبه‌ها تعطیل است.

 

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر